پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مفید برای درمان بیماری مزمن کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های منحصر به فرد از بیمارستان ما است، آن را ثابت شده است که برای درمان بیماری مزمن کلیه مفید است. کارشناسان اشاره می کنند آن را با روش درمان سنتی متفاوت است، اجازه دهید ما را نگاه چگونه کار می کند.

میکرو Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان با نام تجاری جدید بر اساس داروهای سنتی چینی گیاهی قدمت هزاران سال پیش است. این ترکیب اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فناوری کاملا با یکدیگر برای بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و موثر است.

پنج عملکرد آن

عملکرد 1.Prevent کلیوی از رو به وخامت

2.Active خود تکثیر سلول های عملکردی کلیوی

3.Improve اختلالات سوخت و ساز و فراهم نمودن محیطی هوازی برای تعمیر اختلال در سلول های عملکردی کلیوی

4.Chinese داروها می تواند مواد ضروری برای بازسازی ساختار کلیه ارائه

عملکرد سیستم ایمنی 5.Regulate

چگونه کار می کند؟

این یک نوع درمان خارجی است، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، مولکول گیاهان توسط لرزش دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر. این نه تنها می تواند از پیشرفت فیبروز کلیوی جلوگیری از اما همچنین می تواند عملکرد کلیه آسیب دیده را ترمیم. بنابراین با کمک آن، بیماران می توانند طولانی تر و بهتر زندگی می کنند.

اگر شما به کسی که از CKD رنج می برند و می خواهید برای درمان آن را به طور طبیعی، شما می توانید به ما ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مفید برای درمان بیماری مزمن کلیه است

 





:: برچسب‌ها: CKD درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مفید برای درمان بیماری مزمن کلیه است ,
:: بازدید از این مطلب : 1371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: